Pamiętniki: reaktywacja

piątek, 12 listopada 2010

Po długiej nieobecności wracam już jako magister. Pani magister. 
Co za ulga nieziemska móc w spokoju poczytać książkę, bez tej ciążącej świadomości, że marnuję czas, bo powinnam PISAĆ. Koniec z tym! Zdobyłam upragnione trzy literki przed nazwiskiem, piątka na dyplomie wywalczona, mission acomplished jednym słowem.

Mogę więc wrócić do książek.
Stęskniłam się trochę.

A oto stosik, który mam obecnie "w czytaniu":


  • Klub miłośników Jane Austen, K. J. Fowler
  • Dobranoc, panie Holmes, C. Nelson Douglas
  • Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Północ - Południe, R. M. Wegner
  • Opętanie, A. S. Byatt
  • Życie po europejsku, W. Reinhard
  • Złodziejka, S. Waters

6 komentarze:

Klaudyna Maciąg pisze...

Po pierwsze - gratuluję, dobrze mieć to już za sobą :)

Po drugie - fantastyczny stosik - kilka z tych pozycji było ostatnio szeroko dyskutowanych na blogach, więc przyda się kolejne spojrzenie na temat :)

Magia książki pisze...

Gratuluję magistra :)

Marzena Zarzycka pisze...

Witam z powrotem, cieszę się bardzo i gratuluję trzech liter:))
BTW, piękny szablon.

Pozdrawiam

Lili pisze...

Dzięki! :)
Stęskniłam się za blogowaniem, co tu rzec. Przeglądanie blogów bez pisania swoich recenzji to nie to samo. ;) No a stosik to oczywiście w większości plon buszowania po nich!

Agnes pisze...

Moje gratulacje, miłego czytania, miłego pisania :)

Lili pisze...

Tyle mam ochotę zaległych książek zrecenzować, że nie wiem od czego zacząć. :D

Prześlij komentarz